hmm

nja dagen har väl inte direkt varit på topp men, nja de blev inget bure i dag för ja hade ingen som kunde köra mej till bussen ...
imorrn börjar jag 2 o går till 6, så de blir ju lite annorlunda, blir på en ny praktikplats för den förra ska lägga ner, o nu har ja praktik båda månda o tisdag , o ja har inte varit me på nån sån vecka när jag har praktik båda dagarna för då har ja varit "sjuk" nu efter jullovet...
aja nu ska jag skärpa mej, jag ska försöka hålla de den här gången iaf, ja har ju sagt de så många gånger men de blir ju aldrig... men nu ska ja skärpa mej!

nu ligger ja iaf här i sängen o buffy ligger o sover på mina ben haha, o ser nå sånt där spökpogram på tvn, typ hemsökta hus lr nått xD sitter o slösurfar lite o smsar, haha kreativxD
känner att ja har jätte grymt tråkigt jusst nu, funderar på att städa lite kanske, plocka ihop lite grejer som mamma ska hämta i morrn, aja  känner att de här inlägget blev lite ovärt men skitsamma

hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0