idag

ida va ja ju på praktiken ... o ja ja överlevde juh... men de betyder inte att ja gillar den för de.. näää...!
ringde till isabelle o fick reda på att hon va sjuk.... så ja måste va själv på skolan i morrn, jaa.. för mellan mej o en annan så kan ja ju säga att... hmmm... hon går på mina jävla nerver! fan stampar på dom!!!!
men ja vet att ja har rätt den här gången, även fast dina tårar kan få folk att tro annorlunda, men mej lurar dom inte!
ja vet , o de spelar ingen roll va du säger... ja VET att jag har rätt.

hmm blir att sova hos pappa en till natt, ja vet inte om dom fått igång vattnet hos mamma än, men ja måste iaf hem i morrn, har slut kläderxD tog bara me mej för 2 dagar:P

känner mej så jävla trött nu, somnade typ halv 5 i natt o vakna av att pappa ringde o väckte mej från jobbet typ 2 gånger  klockan halv 9:P han litar inte på att trötta jag stiger upp :P hahahahh, men de gör ja ju inte heller såxD ja hade de ju så mysigt under täcket o buffy som låg på täcket o värmde mina ben :P hahahha myspys hund^^
men nu ska ja ta o kolla igenom engelska glosorna osv sen kanske göra bilduppgiften .. lr iaf börja på den, göra nått så ja inte somnar :P

hhaha lite intrasslad i mina datakablar :P



så sötipöti ... okej de spåra.. :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0