idag

igår gick ju ja o natalie på stan typ hela dagen o sen så gick vi på bio o såg i taket lyser stjärnorna, den va typ bra:) efter de så for vi hem till natalie för jag skulle sova där, vaknade ca halv 5 typ i dag^^ för vi hade suttit uppe vid datorn o även sett en film till typ, they whait.  o den va skitbra o läskig, ja o natalie satt ihop tryckta i en fotölj som vanligt o käkade lite chips o natalie hade skålen i knäet o de är ju som upplagt för problem eftersom hon alltid blir så rädd o börjar sprattla o ha sej o då blir jag rädd av att hon sprattlar så jag börjar skrika o sen börjar hon skrikaxD så, joda hon sprattla till o chipsskålen flög i luften o nästan alla chips for på golvetxD fan va kul de va:Phahahahah
sen så har vi inte gjort så mkt annat än att suttit vid datorn o skrattat åt simon som gjorde sina grimarserxD
så nu sitter jag hemma på mitt rum i min ensamhet o pelle svanslös är på tvn, men den jävla filmen hackar som fan i jag börjar bli ganska irriterad:S:P
blir väl att försöka sova snart, ska upp vid 10 o sen vid 12 ska jag, natalie o simon på bodaborg^^
 

haha hade lite tråkigt så ja måla prickar^^

Kommentarer
Postat av: Natalie

du måst måla mina naglar sådär!

2009-03-06 @ 00:36:07
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0