jao

igår somna jag före 10 :O ett under, men de blev inge plugg... haha...hmm... aja.. de fatta man ju redan att de inte skulle bli.
idag hade vi floristdag på skolan, o ja o johanna satt bara vid datorn o kolla vilka blommor som skulle passa i lärarrummet, enligt min åsikt borde dom fan få vissna, dom förtjänar de inte, men men... aa sen fick vi sluta kvart i ett :) o de va ju nice :) så ja for upp till pappa åt lite o sen somna ja en stund innan mamma hämta mej efter jobbet.
o jao nog ha de vari lite ensamt i dag, men sånt får man leva me om ja nånsin ska lära mej stå upp för mej själv, o de ska jag! ja vet ju inte hur länge isabelle kommer vara sjuk, men hoppas hon kmr tbx snart så ja har nån iaf...o natalie din idiot måst ju va på skolan så ja har nån att sitta på emobänken me o käka klubbor i mängder:O xD haha aja krya på er:)
imorrn börjar jag halv 11, skönt me lite sovmorgon, men ja går till 4.... ja hatar onsdagar..... då har jag den där jävla stödmatten...o  den där jävla lärarn som får mej att känna mej urdålig.. MEN ! jag ska  inte skolka, ja har inte skolkat nått hitills den här veckan o de är fan ett under, men ja är stolt över mej själv, de är ett framsteg :)
hejsvejs:)

Kommentarer
Postat av: Natalie

men duuuh, vi har en tradition att skolka pucko! DONT QUIT!

2009-03-10 @ 18:52:46
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0