jävla lärare!

ja vet att jag har rätt , ja o isabelle satt på lektionen när min metor kom in o skulle prata me oss,  så vi gick ut i koridoren o hon va fan förbannad, hon nästan skakade :P  hahahaha de va lite kul att se faktiskt,
hon ba: ja hörde att ni inte va me på friluftsdagen?
isabelle: nä, för vi hitta er ju inte, vi va här halv 9 som du sa o ingen va här.
läraren: o ni va inte me på eftermiddagen heller?
isabelle: nä för vi hade ju inte fått veta nått? om vars vi skulle mötas.
läraren: jag har pratat me båda 2, de är jag 150 %säker på! om vars  nån stanns vi skulle vara!
isabelle: vi har inte fått höra nått iaf men vi va här på morgonen o ni va inte här . så vi gick en egen promenad.
jag: precis du sa till mej att vi skulle mötas halv 9 här , men inte vars här.
lärarn: jag sa halv 10!
jag:nej de gjorde du inte , du sa halv 9
lärarn nej de gjorde jag inte , jag sa 9:30 till er ! men ni måste ta ansvar om ni inte vet vars ni ska vara o ringa hit o fråga, o om ni hört fel!
jag: men du sa halv 9 de hörde vi båda! o om du sagt att de ska va halv 9 o att vi ska mötas här då tror vi ju de?!
lärarn, jag är väldigt besviken på er!
jag (  hade ett riktigt careface o hon va skitarg)
jag: jaha?
isabelle:m
läraren: så nu får ni fixa de här!
jag: (höjer ögonbrynet o ger henne en blick som visar hur lite ja bryr mej)

sen kom en annan lärare  o vi skulle ha prov så vi gick

o jag är 2000% säker på att hon sa halv 9, för jag skulle lagt på minnet om de va halv 10 för då skulle ja få sovmorgon faktiskt o sånt missar man inte!

fyfan va arg ja va, ja ville bara strypa henne!
hon sa fel då, o de är ju fan klart om båda hör halv 9 att hon sagt fel, men de vägrar dom ju erkänna, dom lägger hällre all skuld på oss, jävla fittor!

Kommentarer
Postat av: Flopp

Issa jag är så besviken på dig.. hahaha, nää men mobbat för er.... Ni får verkligen utsällning för allt även om det inte är ert fel..... anmäl hela skiten för särbehandling av elever typ:P

2009-03-19 @ 18:55:56
Postat av: Hemlig beundrare

Du är så söt när du gör careface

2009-03-19 @ 20:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0