lov/skola

nu är snart lovet slut...
de har ju gått så fort...
nyss hade de ju jusst börjat...
även fast ja typ va hemma hela sista veckan... menmen... de blir ju som ändå inte på samma sätt...
har hur mkt som häls att försöka ta igen...
jag har en redovisning som måste göras... på nå vis.. hur fattar jag inte eftersom min sk. kompis typ snodde allt jag hade o tog me de på sin.... jävla jsnvlkcjmdvmcojdwojh........
sen en uppsats.. o ett prov i engelska....
sen 4 bilduppgifter.....
hmm äre nå mer.... säkert...
mohaha o ja lämna ju inte in mitt schema som lärarna ska skriva under när jag är på skolan under vilka lektioner.... hehe om hon vill ha de så ska jag riva sönder papperet framför ögonen på henne :P känner mej lite på hugget att jävlas nu :P
om dom är jävliga får man väl va de tbx :P
känner iaf att jag börjar få tbx den där jobbiga känslan i kroppen igen nu när skolan närmar sej...
men jag ska börja vara mer på skolan


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker det så så mobbat att du måste ha underskrift från varje lärare. HAHAHA... hann haggan skriva under nån gång?

2009-03-07 @ 15:37:00
URL: http://pastellrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0