möte

jeppjepp, somnade i går me världens jävla huvudvärk, o vaknade me den me, o hade bestämt mej för att de inte blir nån skola, så ja ringde till mamma o skulle säga de så sa hon att min lärare ringt, så ja blev jenast klarvaken o undra vafan hon hade ringt för, o mamma sa att de va för min frånvaro o sånt, så då ville hon ju veta varför ja varit borta så mkt, så ja berättade, o hon sa att, visst så visste jag att du haft de jobbigt , men inte att de va såhär.
så vi börja prata om att hoppa av, men ja sa att ja skulle aldrig orka gå om alla år... så då kom vi fram till att jag kanske skulle gå om så ja hamnar i natalies klass så slipper jag ju vara själv, o ja skulle må sååå mkt bättre... men vi får se hur de blir.
så möte på onsdag me mentorn o rektorn
 sa även till mamma att då ska hon stå på min sida oxå! inte på deras som hon alltid gör, hon ba: men de gör ja ju alltid!
ja ba : nä, ja får alltid stå upp för mej själv.
sen sa ja att hon inte ska bli förvånad om ja får ett utbrott o blir förbannad på dom på de där mötet, de är den värsta rektor o värsta mentor ja nånsin haft!

aja sen for ja in till skolan men de va typ ingen i min klass som va där, sen ringde natalie o hon hade gått vilse när hon skulle från edda o in till stan å ja gick för att leta reda på henne iställetxD
hahahhaha o ja återfann henne på en broxD
sen följde ja henne hem osv, o vi satt o snacka lite skit i bussen, o ja tror typ alla hördexD
o nu är jag hemma igen :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Int mitt fel att jag e hjärndöd :$

2009-03-26 @ 22:43:26
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0