sötast

idag va ja o gick på stan me isabelle som ja typ inte träffat sen före lovet, o vi gick förbi en pysselaffär o de satt en jättesöt liten hund i fönstret men vi gick bara förbi, sen på tillbaka vägen så bestämde vi oss för att gå in där o kolla, o hunden sprang omkring där o den hämta sin leksak o börja stryka sej mot mitt ben o hoppa lite för den ville leka :) naw, haha men jag va tvungen att småskratta när jag hörde att den hette bella :P som jag kallas :P hehe :P

de va typ en liknande sån här, men den va svart o mycket mindre o jättesöt som satt i fönstret

  nu längtar jag efter buffy, men ja får ju se henne i helgen hos pappa :) hon är så sööööt :) haha jag sa till isabelle att ja kanske skulle skaffa en sån där handväska som jag kan ha henne i :Phahahaha de skulle nog se lite kul ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0