tror ingen fattar hur mkt du betyder

ja som sagt ja va ju på bio me natalie, o hon betyder fan mest för mej, ja mest,
utan henne ingen mej, hon är fan mitt liv !
ja skulle fan inte klara mej utan henne, typ som när vi va ovänner , o de va den där jävla horans fel! aa då låg jag typ bara hemma å mådde skit, jag sov typ hela tiden, jag hade ju lixom förlorat mitt liv :O, de brukar va så att så fort de hänt nått så måste man ringa o berätta för den andra, så man tog upp mobilen o sen kom man på att, fan.. de går ju inte...
men den stunden när vi blev vänner igen, fan de kändes bra, vi pratade i telen i typ 8 timmar, först från typ 6-8 o sen från 10-6, o vi pladdrade hela tiden, vi hade ju 4 månader att ta igen, ler typ när ja tänker tbx :P
alla minnen o allt, dom äger,
*typ när du föll på tallbacka efter vi åkt skridskor i typ 4 lr 5an o du förlorade typ 100 hjärncellerxD
*lr när vi va o bada , o ja sa att du skulle akta dej för stenen, ( som va under vattnet, för du gick me händerna på botten) o du ba: men hallå ja är inte blind! o trodde ja mena en sten längre bort , osså gick du rakt in i den o skrekxD o ja vek mej dubbel av skratt:P
*lr när vi blev förföljda av turkarna xD
*lr när ja ringde dej när ja blev jagad av en turkxD
*lr när du sa till polisen att han såg tjock ut i sin väst o ja höll på skratta ihjäl mejxD
*lr när vi pratar högt i bussen o sen så blir fläckten tyst o vi råkar prata jättehögt, o samma sak på bion, att så fort de blir tyst så råka vi alltid säga nått högt :P
*när vi skulle ta hål i läppen o vi va skitnervösaxD o pappa sa att de såg ut som vi blivit överkörda av en ångvält:P
*alla gånger vi skolkat^^
*när du föll me moppen o ja typ tappa hakan, men du ba: de gick bra! o va lika fort upp på fötter igen :P
*när vi blängt ut folk på stan :P
*när vi åkte slalom i skogsspåret me simon o han typ åkte o hoppa över stup o grejer o tog sej ner på 5 min, o vi klättra ner o de tog 40 minuter, bla eftersom du klättra upp på en stenxD o ja ba : vafan gör du där uppe?
du ba:öhh? ja vet intexD
*lr när du föll när vi åkte längdskidor i 5an o dina skidor gick sönder o ja stanna för att gå brevid dej , så fick dampannika pms anfall på oss o vi fick kvarsittning för att vi va sena.
*lr ja minns även när jag skulle berätta för din lärare att du ville byta skola för att du inte trivdes, o han blev typ rädd att du skulle göra de, typ ba: ehm nä men asså vi ska nog kunna fixa dehär på nått sätt :S
*lr när jag hade lite bensin i moppen o ringde till dej o sa att om ja får soppatorsk så får du hämta mej!, o du ba jojo, de ska jag, o sen mycke riktigt dog moppen, men de va en säkring som gått, o ja ringde o typ skrattade o sa att moppen är död o de va 1 mil hemxD o du ba , mm jaha, okey ( helt frånvarandexD för du satt vid datorn o kan inte gö 2 saker samtidigtxD ) ja ba, hmm xD
*alla skräckfilmer vi sett o du hoppat upp i min famn o chipsskålen flyger tvärs igenom rummetxD
*lr när vi skulle supa i lekparkenxD hahahaha o du höll på spy av ölen :P haha klenis;P haha o ja höll på trilla baklänges i ekan som ja satt påxDför att de såg så kul ut :P

o så många mer minnen, inte bara roliga, men de är sånt som hör till :) kommer alltid stå upp för dej om de är nån som jävlas!
du är min bästa vän<3

10 år me dej , o mer därtill<3


ps , gammal bild

Kommentarer
Postat av: Natalie

BUHÄÄÄÄÄ!!! ALLA MINNEN ME DEJ ASSÅ!!! DOM E OFÖRGLÖMLIGA!!! kan sitta på lektionen å börja skratta för att jag tänker tbx på nåt kul som vi har gjort eller råkat ut för xD haha seriöst, haha polisen vart typ arg på mej :$ men åååh, många fler minnen ska det bli! du är min BÄSTA, BÄSTA, BÄSTA, BÄÄÄÄSTA vän! å vi äger ut horbjörn å alla! lol på dom fittorna!! haha snart e du 18, då blir det öl från konsumxD fast haha.. jag fattar int vrf jag e så känslig då det gäller öl xD hahaha ÄLSKAR DEJ. 10 ÅR E FAN MKT! bara 904324+02483239 år till <3333333333333333

2009-03-31 @ 01:09:25
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0