jahaja

sitter här o är smått... "smått" irriterad på skolan o alla irriterande idioter som går där.
de är ju skönt att de är lov o så nu en vecka men ja.. den ska ju börja om den oxå om ett tag...
tillbaka till helvettet!
jag tycker att de är så jävla orättvist att vissa ska kunna komma undan me allt, o lärarna gillar dom , fjäskar i mängder.!
men bara för att inte jag fjäskar,inte är glad hela tiden o inte pratar  me alla, sitter hällre tyst än pratar me folk som ger mej jobbiga blickar så ska lärarna hata mej, klaga på mej hela tiden, säga att jag skolkar bara för att jag är lat.
men jag har börja bli ganska van nu att ingen står på min sida, ja vet att ni hatar mej, men vafan gör de då! hata mej!!!!!!
jag orkar ändå inte bry mej nu!
för ja gillar inte er heller!

finns få som jag gillar, jag gillar dom som är värd de, dom man kan lita på... <3
ni vet nog vem som hör dit :)


finns även dom som jag gillar... men som inte verkar vilja prata me mej längre.. men jaa.. ja kan inte tvinga folk att gilla mej, eller att prata me mej,sorry, de kan inte vara lätt att orka ta all skit som du måste sitta o lyssna på....
jag ska låta dej va ifred om du vill...

o pappa för fan sluta stalka mej, sluta läs min blogg för fan!!
jag vill ha mitt eget liv utan att ni ska vet allt, man måste få ha sina egna hemligheter som ni inte ska veta!!!
jag orkar inte me att du ska läsa, för då slutar jag!


  ( satt o raderade fula bilder)

                                                                                                               
 

Kommentarer
Postat av: anton.s

du är smal o snygg inte ful!!.. vem är personen som inte orkar lyssna på dig :/?

2009-03-02 @ 15:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0