asså

ibland så kan man ju faktiskt bli riktigt sur på lärarna på skolan...
kom o tänka på de nu... de hon sa på utvecklingssamtalet... att jag hade flera grejer från bilden som inte va klara.. bland annat en uppgift där man skulle rita av nått tyg, nått i glas o i metall, o ja hade gjort klart den i metall så den låg i min mapp, o hon sa att hon hade kollat i den o ja sa till henne att ja tror att jag hade lagt dit den i metall som ja va klar me, men hon ba: joo men de låg nog en där men den va ju inte riktigt klar.
assåfan va sur jag blir.......! de va klar! ursäkta mej om jag inte är lika begåvad på rita som alla andra i min klass!


asså ja börjar fan....skratta?!   xD
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAAHHAHAHAAHHAAHAHAH ja måste ju va lite sjuk men assåxD förlåt att jag ritar som en 3:åringxD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0