dagen

ja de va ju som såhär... att.... ehh.....
natalie åkte ju me den bussen till bure som ja skulle åka me från ... och....  de va ju så att natalie vägrade låta mej åka till stan på min praktik!!!!!!!!!!! hon kedjade fast mej i en lycktstolpe!!!!! lr nått!!!!

okey... inte riktigt så va de kanske....^^

typ ja gick till bussen o ringde natalie o hon sa på skämt att ja int skulle fara o  vi skulle käka på burebaren istxD o hennes övertalningsförmåga är bäst så... ja då blev de såxD^^ + att jag är typ förkyld AB så de va nog lika bra.

sen så va vi hemma hos henne o såg Alvin and the chipmunks, o dom är hur söta som helst!!!!!
helmysig film ^^

aja har typ fått lite ont i halsen nu me:S åsså har ja prov i morrn-.- kommer  gå åt helvette eftersom ja inte kan nått:O


o ja vill som bara säga en sak till:
jag trodde du skärpt dej o slutat ringa 24/7!! men såååååååå fel jag hade :O fan 5 missade samtal o 3 sms på 5 minuter!! ge dej !

Kommentarer
Postat av: Natalie

Natalie: haha men skolka me mig å häng me till burebaren !

issa: gör int såhär mot mig !

okej, jag föjer me !



HAHA KLOCKREN !!!

2009-05-04 @ 22:46:34
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0