m

ja de blev ju "mycket" till praktik i dag me.. *host*
gick omkring på stan till 20 i 3... från 2 ...efter typ endast 40 min själv på stan så höll jag på att bli galen...
jag är "lite" folkskygg:P särskilt när jag går själv, jag ville bara fara hem o lägga mej under täcket där ingen kunde se mej, men tillslut för att lugna ner mej satt jag mej på en bänk vid fontänen på torget o satt där i ungefär 45 min o bara tittade på folk, kändes mkt bättre än att jag får för mej att ALLA kolla på mej  vilket  jag hatar.
men sen kom natalie vid halv 4 o vi gick o åt på frasses :P o då kändes de mkt bättre när man har nån att gå me :)





du har förstört mitt liv M. peace

Kommentarer
Postat av: Natalie

MADELENE JOHANSSON ÄR EN SUBBA!

2009-05-26 @ 22:27:18
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/
Postat av: madelene johansen

på vilket sätt har jag förstört ditt liv?det är synd som bästa kompis att du inte hjälper utan stjälper henne dels heter jag inte johansson utan johansen. mvh madde

2009-05-27 @ 09:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0