`du skriker som en tjej! ´ `jag är en tjej?´

hejhej, steg upp vid 1 i dag, så de blir ca 13 timmars sömn, fattar inte hur jag lyckas sova så länge.. men är man trött så är man^^
sen gick ja ut o solade.. för typ första gången på typ ett år:P asså riktigt solade, inte bara 3 minuter :P
så lite färg har jag väl fått :P så jag inte ser ut som den snögubbe jag brukar se ut som :P
isak va ju sjukt sur på mej att jag inte ville spela badminton ( stavning? )me han :P för jag bara satt o solade, o typ kalla mej för idiot , ungjävel.. osvosvxD
men när ja väl kom in i solningen så gick de ju faktiskt bra, de blev inte så mkt spring som jag först trodde:P
men de va en jävla humlan ( lr en ovanligt stor geting) som surra kring mej ett tag så ja flög upp ur stolen o skrek^^ o sen hörde man isak från studsmattan ``HAHA du skriker som en tjej! ´´ så ja höjde bara på ögonbrynet åt han o förklarade att ``jag är en tjej?´´ så blev han tyst o gick iväg :P hahahaha:P
sen gick ja iväg o köpte hamburgare:P men den smakade typ konstigt.. typ diskmedel:S aja men den gick ju äta iaf.
o sen fortsatte jag sola:P
men nu så försvann solen bakom ett träd, så då va de ju inte lika kul att sitta där :P så ja ska ta o gå o duscha  så sen skriver ja väl mer sen

hejhej :)

haha mina "snygga" foppatofflorXD



elliot hitta en igelkotte under bronxD

haha men ni får inte se feta mej på några bilder  i shorts o  bikinixD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0