^^

sitter här o bloggar medans min mormor dammsuger mitt rum.. hehe känner mej lite taskig, men hon ville juh?!
nåja, va nyss ute i garaget för att ja skulle plocka ut moppen för första gången i år, dom hade typ tryckt in den i hörnet o de va slängt en massa grejer på den, o ja skämta inte :O de va julgransslingor , en ljuskrona (som hängde över), stalloveroll, hästtäcke osv, o dom är inte mina! tänkte bara klargöra de! för jag gillar inte hästar!
så ja skulle ju försöka lyfta ut den en bit , men den va ju tung så in i helvette:P
fick lite hjälp efter ett tag menmen....
sen kom min lillebrorsa hem o ville åka, men då hagla de så ja ville inte köraxD
men ska väl försöka få igång den efter maten o köra lite

ska dra nu, vofflorna väntar... även fast ja inte är hungrig ^^xD






hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0