:)

gör inte lika ont nu i käken så de är ju bra,
tänkte berätta om min tråkiga o rätt så normala dag iaf för er som va intresserade.

for till skolan kvart över 8 (börja halv 9, men kom lite sent, men ingen brydde sej ) sen så skulle vi göra planteringar (skitkul...-.- hmm) o tror ni inte att jag hade "turen" o få göra den största (o jobbigaste) av dom alla-.- o jag vaknade i morse me noll kreativitet o ideér (som vanligt)menmen de fick ju gå ändå.
vi slutade vid halv 2 o jag gick sen för att möta natalie, som fortfarande hade lektion me deras surkärring till lärare-.- så jag satt där inne me henne en stund innan vi gick på frasses o sen vidare in till stan o hon skulle köpa en bikini ( hehe jag hade redan köpt enxP )
sen gick vi till bussen där ja träffade emelie , så jag pratade me henne en liten stund:) ( länge sen sist)
sen hem, o har suttit här den mesta tiden xP


tror jag ska gå ut lite... om ja orkar^^



aja hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0