god morgon

sitter här o kom fram till att ja inte skulle hinna me 10 bussen.. syndxD mamma kommer iaf bli skitsur när hon ser att jag fortfarande är hemma men .. va gör man.
aja lite mer frånvaro hit eller dit spelar ingen roll för mej längre.
vi hade bild, men ja få se till att ta igen de på fredag ist.

börjar nästa lektion 12:20 me nå skumt som vi skulle ha på R-tiden, så vi får ju se va de är.. o hur länge den räcker,
har ont i magen i dag me, de verkar aldrig ge sej...men de brukar vara som värst på morgonen så ja får ju hoppas att de går över lite snart.

hittade min kalender eller va man nu säger? o jag kom fram till att de kanske vore smart att börja använda den o skriva in prov o sånt , för mitt minne är lika bra som en guldfisks xD

ska strax käka en gurkbit ( lunch?) o sen borsta tänderna o sen gå till bussen

slutar som sagt 4 idag.. me matte som sista lektionen...kul...inte direkt...



blää för skolan!



hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0