hmm?

har typ bara suttit vid datorn o tvn mest hela kvällen, men de funkar ju de me, mobilen har legat i mitt rum så har typ inte sett om nån skulle ha skickat sms eller ringt för ja har haft den på laddning, aja så jag lämnade mitt rum en liten stund för att gå o hämta nått, så när ja kom tbx så satte jag mej vid datorn igen då, för att sen känna på mej att jag borde kolla på mobiltelefonen om ja fått nått sms, o inte riktigt ett sms men.. min farmor hade ringt, hur stor är chansen :O?!
så jag blev lite fundersam över va hon kan ha velat? hon hör ju aldrig av sej, så ja gick o sa de till mamma som sa att hon hade ringt hem oxå så hon hade redan prata me henne, så jag va ju bara tvungen att fråga: vad ville hon?
nja va väl typ sur över att ingen verka ju veta när tim skulle ha konfan-.-, wow, har hon verkligen tid me sånt.. min hann hon nästan inte stanna på,
men de är ju bra att hon vill lägga ner sin dyrbara tid på oss o inte bara jobbet, trevligt trevligt..
jag ska sitta på andra sidan kyrkan på den där konfan..


aja nu ska jag packa ner lite kläder, ska till pappa i morrn till på söndag så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0