idag

vaknade vid halv 2 av att mamma kom in för förtioelfte gången o sa att jag skulle stiga uppxD
sen så gick ja ut o spela bandy o fotboll me isak på baksidanxD o jag vann båda:D xD
sen for ja en sväng in till stan ( efter ja tjafsat me mamma om de) o va me isabelle, vi gjorde väl inte så mkt men.. tog tidigare bussen hem eftersom ja inte gillar när folk från bilar skriker o hojtar o tutar åt en när dom åker förbi, o tänkte att de är nog många ute vid 12, o mindre vid 9... men oj så fel jag hade:O de va hur mkt bilar som helst, flera som hojta åt mej.
nu sitter jag här hemma instängd på mitt rum o har hur jävla tråkigt som helst-.-
vi har främmande o jag tycker dom är jobbiga så jag vill inte sitta o se melodifestivalen me dom.. lr jag vill inte se melodifestivalen över huvud taget:P
ska väl ta o söka mej en film som jag kan sitta o se ( vill ha godis, men orkar inte gå o köpa, bara för att jag är lat^^ )

aja.. har även snackat me natalie i kväll, saknar våra skrattanfall...

Kommentarer
Postat av: Natalie

VÅRA SKRATTANFALL ÄGER!!

2009-05-17 @ 10:43:24
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0