idag

börja halv 9, floristdag på skolan o vi skulle ha prov, så ja tänkte att visst då kan jag göra provet o sen fara hem för ja mådde inte så bra, men då va vi tvungen göra en massa andra grejer före.
aja ja va klar typ först av alla o de gick säkert åt helvettexD
sen skulle vi göra en tårta av blommor o ja skulle skära bort några bitar av oasisen o tanken slog mej att jag skulle säkert lyckas skära mej i fingret... o 2 sekunder senare va de precis de ja gjorde xD haha gissa om jag svorxD (asså inte för att de gjorde ont utan för att jag blev sur för ja va så klumpig)
men ja stannade hela dagen :} ja känner mej duktig, men vi får se om ja ska va hemma i morrn, känner mej ganska förkyld...


Kommentarer
Postat av: Sofia

gott (A)

2009-05-06 @ 14:09:46
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0