kärringhoj;P

aja hej igen, nudlarna gick väl äta.. även fast de va biffsmak :S fanns även räksmak:S vem fan köper sånt:S?! de ska va kyckling!
aja sen så gjorde ja min egen midda^^ ... bacon... för de är de ända ja kan göra:P o makaroner^^ men som vanligt så glömmer ja att börja me makaronerna så några bacon blev kallaxD men va gör man^^ o dom sista bitarna blev brända o smaka som brända popcorn :S:P men de gick ju äta så jag brydde mej inte så hårt :P
har iaf haft en helseg dag (utan min bästa vän) o suttit framför tvn o sett eva o adam (döm mej inte! den kan va bra ibland faktiskt^^ )
blåser fortfarande jävla orkanvindar ute-.- o imorrn blir de skolan-.- min lärare ringde i dag o skulle boka ny tid för mötet me rektorn för vi missade de förraxD SYND! NOT. haha de blir skola för första gången på hela veckan:P
NU ÄR JA SÅ LESS PÅ SKOLAN O PÅ ALLT! VILL HA SOMMARLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0