kiss my ass!

HAHAHAHA kiss my ass!


på alla sett har du förstört de! är inte de ganska glasklart?! du tog min bästa vän ifrån mej!
o hur i helvette kan ja göra de värre för natalie när jag är bland den enda som står på hennes sida o stöttar henne vah?!
du ska inte komma o säga sån där skit till mej här för jag vet att jag har rätt,
annars skulle ju du kunna förklara vad jag har gjort för fel??!
kanske att hon fick komma hit när alla va imot henne, eller att hon kan ringa mej o prata av sej om hon känner för de så hon mår bättre, för de är ju aldrig nån annan som lyssnat, kanske att jag inte dömmer henne som ni o alla andra gör?
lr är de kanske bara för att hon är min bästa kompis o jag står upp för henne ! peka ut FELET JAG GÖR SOM BÄSTA KOMPIS! gör de!

för jag ser inget fel!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Madelene JOHANSSON har aldrig haft en endaste vän. Hon har alltid varit å kmr alltid att vara en egoistisk hora som TIGGER efter uppmärksamhet å medlidande xD hon e en barnmisshandlare! Aja, ska vi ta en cigg efter skolan? Jag har cigg. Kram!

2009-05-27 @ 13:59:14
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0