måndag

klockan är lite över 12, o ja har jusst stigit upp... ja skulle ju stiga upp vid 11 men de orka jag inte^^
hade typ värsta läskiga drömmen i natt..lr den kanske inte låter så läskig men de va de :P.så jag vaknade flera gånger, bland annat oxå för att mamma väckte mej vid 8, de är stekhett i mitt rum som vanligt så de går typ inte sova,sen fick ja flera sms, sen va de nån som dampa på hemtelefonen o ringde fan tills de tog slut signaler:O men ja orka inte  stiga upp för ja hade legat konstigt så jag hade lätteont i nacken,
ska strax hoppa i duschen osv, måste skynda mej lite mer idag så de inte blir lika bråttom som sistxD men ja har ju ca 1½ timma så de räcker  :P
sen blir de praktik-.- klockan 2


aja


hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0