nästan 11 timmar:O

nästan 11 timmars sömn i natt :O
de va inte dåligt:P
fast ja vaknade flera gånger, typ först vid 4, o va jättetörstig så de va ju bara att stiga upp o dricka.. fast ja va typ livrädd att ja inte skulle kunna somna om igen sen när ja lagt mej igen, sen vaknade jag igen vid8-9 i morse o kunde typ inte andas.. hehe är lite förkyld.
o de va skitvarmt i mitt rum eftersom solen lyser på, även fast de är mulet så blev de ändå varmt.
men sen lyckades jag somna om en sista gång o vaknade kvart över 11 när klockan ringde.

ska klä mej  o käka kanske, om ja orkarxDosv o sen halv 2 sticker jag till bussen mot stan o ska på praktik.
jag hoppas att de blir en kort dag eftersom ja måste vara själv...
asså de konstiga är att jag är typ fortfarande trött, har väl mkt att ta igen från förut, lr så har jag bara sovit för länge:P


Kommentarer
Postat av: Sofia

jävlar, 11 timmar? de var inte dåligt! :D

2009-05-04 @ 17:39:47
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0