:O

hade praktik till kvart över 5! gissa om ja va trött efter de^^
o sen måsta gå o vänta på bussen en timme, känns som de blev kväll så fort:O
kanske för att ja va typ hemma vid 7 :P
känner att jag gjort mkt i dag, varit väldigt kreativ på praktikenxP
haha jag måste ha varit helt borta i dag för när ja slutat kom ja på att jag glömt käka nått i dag :O
haha men så kan de gåxP
har väl inte gjort så mkt annat , snackat me natalie i telen o ja ska va me henne i morrn o vi ska gå på stan, de va typ skitlänge sen ja va me henne, snart 2 veckor! o så ska vi äta på frasses^^
och en till sak ja har kommit fram till är... att jag måste börja träna:O.. känns jobbigtxD
aja va gör man....

snart sommarlov :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0