smärta

de började i går kväll när ja borsta tänderna...
o sen gjorde de ännu ondare i morse när ja borsta tänderna...
längst in där visdomstanden ska sitta....
sen på skolan gick jag omkring som ett drågat spöke o hade ont på vänstra sidan av käken, sprängande huvudvärk o ont på vänster sida när jag svalde... de stack o gjorde ont i örat...
visst att tanken på att de va visdomstanden som spöka hade slagit mej...
o sen så stod jag bara o stirrade i klassrummet o läraren frågade om ja va trött, men ja sa att jag hade jätteont i huvet o örat o käken längst in osv,
hon ba: o du har ont när du sväljer?
jag: joo?
hon: aah de är nog visdomstanden.


såå.. hmm.. trevligt.. de gjorde fruktansvärt ont... de är ioförsej lite bättre nu, men de gör fortfarande ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0