staan

vaknade, typ  20 gånger i natt, nu börjar de märkas att de håller på bli sommar, är så grymt varmt hela tiden i mitt rum, så de går typ inte sova där inne, jag låg täcket hela natten:P
sen så vid halv 11 gick de inte ligga kvar längre, jag höll på dö, så de va ju bara att pallra sej upp, skulle in till stan till pappa, så jag åkte me mamma o mina brorsor in o vi for först till pappa o lämna grejerna o sen for vi å fika/åt, o sen for ja o tim in på stan o skulle köpa nå saker,
min brorsa sa till mej att han sett anki ( min gamla lärare) o sen peka han in mot ica som vi jusst kom från, o hon är typ 50 nått.. o hade värsta korta kjolen :s omg, men då är ju allt som vanligt då xP
sen gick vi bara runt runt till bussen kom , o nu sitter jag hos pappa, funderar på ringa isabelle, så kan ja fara dit, för pappa ska o festa  ( på travet ?! xD ) o tim ska fixa me hårdisken till sin dator o käka chips, så ja lär ju ändå inte ha nått att göra.

haha där va buffy, hon ville inte att jag skulle fara :P hon är så söt ^^

isak

tim

sen fick isak lite damp på tim o råka sen göra illa sej när han slog mot nåttxD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0