suck....

praktik i morrn me .... blää för de, jag orkar verkligen inte, börjar få panikångest över att jag har så mkt ogjorda saker på skolan oxå.. men jag får väl skylla mej själv över att .. äh jag kan inte rå för att de är som de blivit faktiskt, hur många som än tycker de.
jag försöker så gott jag kan o mer kan ja inte göra.
men asså nu är jag bara less på allt skolan o... ja bara allt.....
o de där me att natalie va tvungen flytta kom ju som .. ja... ett slag i magen lr hur man nu uttrycker sej.
o jag har för mej att jag har ett möte me rektorn.. typ snart.. men ja har inte hört nått om de.. så jag hoppas dom har glömt de, för situationen har ju knappast förbättrats.... satan så sura dom kommer va^^ o sen kommer jag få sitta å höra på kråkans ( rektorns) psyksnack om allt möjligt... ojoj jag kommer då inte sakna "men nu tycker jag att vi gör så här..." när jag får sommarlov, de är fan hennes favorituttryck-.-
asså seriöst... jag vill inte ha praktik....:S
hoppas bara de är bra väder iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0