tjosan

vaknade vid halv 11 av telen som ringde ( de va natalie :)  ) är ledig i dag, de va valfritt att komma på engelskan o jag har inte tänkt sitta där själv, no way! o så hade vi ingen gympa så ja bestämde mej för att stanna hemma o göra lite på uppgiften här ist. kanske se lite tv, o sen får vi se va de blir till lunch.

haha ja måste ju bara berätta vad jag har blivit... mörkrädd^^.. hahahh:P lr ja tror de iaf, lr iaf är ja rädd för skuggor på natten:P
för i natt när ja va o borsta tänderna , lr ja va klar o skulle gå ut därifrån o runt dörren så såg jag en skugga jusst brevid mej , o de kändes som a nån ( kanske min brorsa som har rummet bakom mej där ja stod) som stod bakom mej, fick typ lite smått panik o svor^^ ( haha de ända sättet för mej att lugna ner mej :P ) o skyndade mej in i mitt rum :P fast kunde ju inte låta bli att skratta lite för mej själv åt min reaktion :P
haha men de är ju typiskt mej o skratta åt mej självxD

aja ska gå o koka nudlar nu, hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0