.

har varit ute o spelat bandy me isse o jag vann me 8-4 mohaha^^ o han fick ett mål extra bara för ja va så snäll :P
sen så blev ja helt slut, sparkade även lite boll me hunden, jag har verkligen ingen kondis:P ^^
sen så har jag bara suttit vid datorn o nu ser ja medium me min brorsa.

jag har typ ont i huvet ,grymt ont i ryggen o även mitt knä :O de känns som att de ska knaka till i de men de gör aldrig de så de gör typ skitont om ja böjer de :S ganska irriterande....
hmm nåja ska väl lägga mej i sängen o fortsätta se tv en stund, sen typ sova kanske... ja är typ lite trött... redan :O
vad är de igentligen som har hänt? jag brukade ju aldrig somna före 3 på natten.. o nu har ja börjat somna vid 12 :O de har jag aldrig gjort på flera år. menmen
imorrn blire skola.. typ första gången ja far dit på hela veckan... o ska va me hela dagen :)



godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0