varmt!

de har verkligen varit varmt i dag, men då blåste som fan i ljusvattnet där min mormor har sin stuga.måste ta o köpa ett par shorts ja har typ inga, så ja har fått gått runt i kjol iaf, visst de funkar ju men ja gilla bättre shorts.
vi va då som sagt i min mormors stuga o elliot fick springa runt som en jävla galningxD för de ligger typ inne i skogen så de är nästan inga bilar. har solat ryggen lite, men hållt mej undan att sola framsidan för ja vill inte se ut som nån jävla tomat på praktiken i morrnxD de röda har ju börjat lägga sej nu så ja ser inte lika förjävlig ut, måste nog även köpa ett par leggings i morrn.. hmm... men ja undrar när jag får sluta på praktiken.. hoppas tidigt... men om de är bara väder så kommer ja nog vakna vid 9 lr 10 i morrn för de går inte sova längre när de är så jävla varmt så då kan ja hinna ut o sola typ 2 timmar för ja börjar ju inte föränn klockan 2.
haha fick även mitt första myggbett i dagxD
nä nu måste ja leta reda på min fläkt!


här har ni några bilder:

haha elliot flåsa oss i nacken hela vägen

min colaberoende brorsa

isak, min mormor o tim sitter o väntar på fikaxD



o alltid ska dom slå volter-.-

stugan

fula jag.. helt utan smink xD









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0