haha asså orkar intexD

palla folk som "vänder kappan efter vinden" om ni fattar va jag menar
att dom inte kan stå för nått själv, utan så fort någon tycker en sak så håller dom me, o sen när nån annan tycker  nått annat om samma sak så tycker dom så oxå, allt bara för att inte sticka ut lr att inte få några ovänner lr att folk ska bli sura.. guud så irriterande.
ett gott exempel är min mormor-.-
mamma säger nått om att jag måste börja hjälpa till, ja måste städa mitt rum, ja måste lära mej laga mat, ja måste engagera mej o börja baka.. ja måste lära mej allt möjligt, för hur ska jag annars klara mej när ja flyttar hemmifrån?!?!?!?!!? omg! o min mormor håller me o lägger till nån komentar om att jag kommer aldrig klara av att bo själv, "din mamma lagade mat själv när hon va i din ålder" ( känner ni igen dom där orden?" hon gjorde si o så när hon va i din ålder" eller " när ja va ung" ) sånt där som kan driva en till vansinne

men sen när jag börjar försvara mej så går mamma iväg o min mormor står kvar o ja säger att jag tar de som de kommer, om ja inte kan laga mat då så får ja väl lära mej när de väl behövs då. o jag bryr mej inte hur dom gjorde på sin tid för de är ju förfan 2000 -talet! jag gör de på mitt vis, o om de nu är nån som stör sej på om jag har stökigt när ja flyttar, lr klagar på min mat, så får dom väl göra de själv då, lr inte äns behöva komma hem till mej om de stör dom så förbannat!
och?! jo! hon håller me, hon tycker mamma har helt fel o att jag har rätt...xD så sjukt jobbigt .

har även hänt en gång att jag o en till börja bråka, o jag blev skitförbannad ( tro de lr ej)  på en i familjen o de va värkligen inte mitt fel, så tyckte min mormor att jag ska lyssna på den andra som jag bråkat me, för att de inte skulle bli nå mer skrik o tjafs! så vart ja ännu mer förbannad o sa åt henne att jag lägger mej aldrig om jag vet att jag har rätt! jag låter ingen trycka ner mej så utan att ge tillbax, o då tyckte hon att jo men visst du har rätt, de hade du hela tiden, de är helt rätt

-.-

bestäm dej o håll dej på en sida!

Kommentarer
Postat av: S

Ja den filmen är bra:D

2009-09-13 @ 17:27:01
URL: http://suuugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0