hoj

idag for ja till skolan me 10 bussen, åkte me filip i bussen så vi satt o snackade lite, de va ett tag sen . skippa engelskan för de va bara 20 min kvar på den när jag kom till skolan, o jag kom på att jag glömt skåpnyckeln hemma, så de va ju bara att gå o se om de fanns nån som kunde knipsa låset åt mej, o de fanns de... såå... de va väl vårt 3e lås på ett halvårxD haha men så kan de gå när man har minne som en guldfisk^^ hmm va har ja gjort mer... jo! ja har ju varit me isabelle, o vi köpte godis o såg film, sen efter simpsons så gick vi in till stan för att sola.. då va klockan kanske kvart i 9, o när vi va klara satt vi oss ute i fotöljerna o drack varsin coca-cola o ba snackade ett tag :) sen hem igen o såg tv :) for hem me 11 bussen så ja kom hem för 45 min sedan. när ja satt o vänta på bussen på a-torp så hörde ja även nåra som typ prata skithögt så ja vände mej om o då såg ja elin o nåra tillxD haha dom va på väg in till stan. nåja.. nu ska ja typ borsta tänderna o sen sängen! :) är typ trött gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0