inte lätt alla gånger

nä de är de verkligen inte,har nu suttit vid den stationära datorn o lagt över en massa jättegamla.. o då menar jag JÄTTE gamla bilder på min brorsas usb minne som jag då snodde av han, men de han inte vet mår han inte dåligt av ^^, o lagt in på min dator.
fanns skitmånga biler som jag bara ville slänga men kunde inte för dom såg så jävla roliga utxD
så nu får dom ligga i en mapp o dammaxD
men som sagt, livet är inte lätt, de vet ni nog redan, men ja ville bara upprepa de igen.
de är svårt när man inte vet hur man ska beteé sej , hur man vill göra me saker o ting lr vilka du vill ha i ditt liv.


jättegammal bild:O

Kommentarer
Postat av: johan

söt du är:)

2009-09-29 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0