klagoinlägg AB

okey! nu håller ja på bli blek! o de vill jag verkligen inte! vill inte se ut som ett spöke för de gör ja typ varje vinter, så min räddning är solarium!.... men!... jag är förkyld , å då ska man inte sola för att de kan göra att de blir värre! o jag är inte direkt jätteförkyld, men jag vill ju inte bli, så jag låter bli att sola...
paniiiiiiiiiiik!

sen en till grej,
nu måste jag verkligen börja träna! asså seriöst! min kropp ahr börja säga ifrån på allt godis ja stoppar i mej, man får ju typ ont i magen o har ingen lust att äta, men man äter ändå! de är som en ond cirkel! xD men bara man kommer ur den så... ja får försöka skippa den där maten o allt godis o sattsa helt o fullt på att börja gymma! asså seriöst.. vet ni vad som skulle va bra? att man fick motivationen med i priset när man köper gymkort! då skulle de ju helt klart va värt pengarna , lr hur!?
nu måste man ju skaffa den själv :S

jo o sen en sissta sak. jag har en läxa som jag måste lämna in i morrn, den är 2 veckor sen! o ja har den lärarn i morrn! han kommer mörda mej!...^^ hahahhaha nåja, jag har varit med om värre lärare, kan inte gö annat än skratta xD får fixa de i morrn på skolan innan vi börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0