öhh typ tja?

ja va ju på skolan i dag så o vi hade florist grejs...o va o plocka rönnbär o grejs ute :s tråååk.. har varit o klippt mej oxå.. hmm.. va har ja gjort mer...jag hade tänkt fara o sola me isabelle men de blev inte för ja inte hade me mej nå smink så ja kunde täcka mitt röda fejs efter, så vi har skjutit upp de tills i morrn :D vi va även o gick på stan, men ja hittade inget xD o sen käka vi på frasses för att vi höll på dö av hunger! :P ehm.. sen ha vi suttit o sett huligans? typ.. tror ja den hette.. asså värdens bästa film typ! men den va så jävla sorglig... haha vi såg den för att isabelle skulle visa mej den där snygga killen som hon hade pratat om som va me i den xD haha han va typ de me ;P nåja... kom hem typ vid 10 så ja har varit hemma typ en timme... o ja har lite sovmorgon i morrn, börjar tyyyp kvart över 10.. men vi får se om jag tar den senare bussen o blir lite sen.. lr om ja tar den tidiga bussen o måste vänta i typ 45 min själv på skolan.. de lät inte direkt pepp -.- aja.. i morrn ska ja nog tillbringa dagen o kvällen me isabelle.. :) vi får se om ja hinner skriva nått innan ja far i morrn... ska nog ta o börja gö mej klar för att kojsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0