okänd?

har ni nån gång känt er hjälplösa?
de tror ja nog dom flesta har... de är inte kul direkt...
har ni känt ett sånt stort hat att ni knappt vet va ni ska göra.. lr tänka... de har jag
o de värsta är att jag inte vet vad jag riktigt vill göra.. lr innerst inne vet jag.. men jag följer omgivningens råd.
har ni hört att man ska inte bry sej.. jo de är nog den vanligaste kommentaren.
har ni nånsin varit med om att någon ljugit om dej för andra, bara för att själv inte hamna i trubbel? bara för att själv framstå som den omtänksamma person som du själv varit/är?
man blir så sjukt jävla förbannad.. för folk vet inte vad dom ska tro om dej sen? för att den där själviska personen bara vill förstöra ditt liv... dom där människorna som är så genomfalska.
man kan inte göra annat än att få sitt utbrott och sen tycka synd om dom här personerna som inte har annat till liv än förstöra andras.. dom som är missnöjda med sej själva och lever för att trycka ner dom som man avundas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0