seriöst?

nu får ju fan lärarna ta o ge sej!
dom frågade mej förra året:   vill du att vi ska sluta jaga dej?
o ja de vill jag!
men har dom de? nä! då har harriets efterträdare börja jaga mej ist!
( harriet va en lärare som gått i pension som va den värsta person du kan tänka dej!)
de är så sjukt! visst att dom kanske jagade mej förra året när ja va borta ganska mkt o så.. men nu? hallå? de va första gången nu i höst! o de är starkt gjort av mej!
men nääääää då ska helena börja springa omkring o peka me fingret! !!!! åh så irriterad ja blir.
dom sa ju själva att de är ju vårat ansvar om vi inte kommer.. men då ska dom ju inte springa efter oss heller!
o de som stör mej mest är att jag igentligen inte ska ha den där jävla lektionen för den hör till den andra inriktningen, men bryr sej läraren? nä! hon tvingar mej o ha den... vänta du bara ja ska få min vilja fram!
o vill ni veta varför jag inte va där?
jag har en bra anledning!
vi skulle ha svenska , men när vi kom dit så va den inställd, så då skulle vi ha 2 timmars hål, men sen fick jag veta att dom andra gått o sagt till läraren att dom ville börja nästa lektion direkt efter, o då hade jag redan lämnat skolområdet så jag fick ju inte veta nått förän typ en halvtimme efter eller mer!
o löns de komma dit ?då o ba: jo men tja! ja har inte skolkat jag har bara väldigt "bra" kontakt me alla i min klass så jag får veta saker:D... idiot.
så de va ju inte min mening, men om dom klagar i morrn så då jävlar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0