smartare när ja va yngre

har nu suttit o kollat igenom min hotmail, hade typ 300 olästa medelanden.. mest reklam.
men hittade även jättegamla mail från typ när ja börja gymnasiet, lr när jag skulle sommarjobba första gången, eller ett bråk som jag o en hade i typ 7an lr 8an.
asså jag har kommit fram till att jag verkade mer mogen då, att de va inte en massa svordommar, utan tog de bara helt lugnt o berättade vad som var fel. tänkte bara  WOW! HAR JAG VERKLIGEN SKRIVIT DE DÄR?! duktig ja va!
men personen som svarade är sej precis lik.
vissa är helt enkelt inte ämnade att gå ihop! o de är jag faktiskt glad för i de här fallet. mår mycket bättre nu :D
har plockat bort en massa onödiga bilder från datorn för några veckor sen.. lr va de kanske över en månad sen.. kanske flera.. aja minns inte, tyckte bara inte att dom va värda att spara:)
jag kan bara inte förstå varför man va så korkad att förlåta efter att blivit kallad såna där hemska saker.
aja glad att sånt är över nu :)
nån gång måste man ju inse att man inte kan ställa upp för folk som inte bryr sej ett skit om en själv, utan måste hitta dom riktiga vännerna!

men nu måste jag nog ta o sova gott folk, skola i morrn! upp om 5 timmar :S blää!

godnatt!

( här får ni en låt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0