sorry

sorry att de inte blev nå bloggande i går, men jag han verkligen inte.
först va ja på skolan sen stan sen hem o klä på sej me nå extratröjjor eftersom vi skulle fara på nån grillfest ... "fest"
när vi komme dit efter att ha gått från getberget till a-torp så va man djupfryst o helt slut,  o "festen" söög! elden hade slocknat så man såg knappt den man satt brevid o så fick man lysa me mobilen för att hitta ölen xD typ alla va fulla som as o en hade däckat i skogen -.- spårat lr?
haha men sällskapen va då bra :P
men vi va inte där så länge iaf .. kanske 40 min.. kändes helt värdelöst att vi gått så långt för ynka 40 minuter.. menmen... jag hade då inte lika långt hem iaf :P
kunde inte ta nåra bilder för de va så mörkt o ni hade ändå inte sett nått xD
men nu ska ja skynda mej.. måste förbi på stan o kolla om en väska.. dum som ja va lämnade jag ju min hemma så ja fick gå runt me en påse.. väldigt diskret... not :P

skriver när jag är hemma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0