stenåldern

ojoj ja såhär blev de då igår, att min lampa tippade o slocknade, men den gick inte sönder.. jag satt samtidigt o förhörde min brorsa på sina glosor o de blev kolsvart! ja fråga om han hade släckt taklampan? men de hade han inte, så ja så åt han att gå o tända den då?! (hörde: klick klick på knappen) inget hände?!?!? o de va bara mörkt i mitt rum! så nu är mitt rum strömlöst o vi har dragit en massa skarvsladdar till min brorsas rum så ja ska få ström.. dom har försökt fixa de men hittar inte felet.. de är helskumt, ja fick ha ljus i går så ja skulle hitta till sängen.. o de är fan inte kul, de är som att leva på stenåldern fan!
hoppas dom kan fixa de snart jag överlever fan inte utan ström, ja höll fan på bryta ihop i går kväll när inget funka för ja brukar alltid se tv när ja ska sova lr lyssna på musik o ha nån lampa tänd, men de va svart o tyst i hela rummet... inte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0