tjo

idag va ja på den första praktiken på hela 3:An^^
gick faktiskt väldigt bra, gjorde typ 9 olika solitärer (höga buketter) o fick beröm av dom ^^ haha ja gillar stället ja är på, o kan nog inte komma till nå bättre. man får beröm för vad man gör även fast man själv tycker de ser ut som skit :P
ja mena förut där ja va så va typ allt fel ( visst att dom rättar en om man gör fel men) inga blad i bindstället, fick inte kasta nått utan att skriva upp de, fick städa mästa tiden o byta glödlampor-.-loooooool
sen så fick ja göra en begravningskrans.. men han  inte gö klart den för att leveransen me blommorna va jättesen så jag fick sluta :D
så sen gick ja o isabelle o åt o sen har vi gått på stan typ till halv 7 o sen gick o handlade o sen gick vi hem till henne o kom dit typ halv 8, så de va bara att sätta sej o se simpsons<3 jag älskar de programmetxD family guy med :P sen satt vi ändå o pratade lite o så.
sen typ sprang ja till bussen för att inte missa den.. men de höll ja ändå på göra för chauffören höll på köra förbi -.- trotts att jag stod där! den va ju typ 10 min sen.
så ja kom hem vid 10 så ja har ju inte vare hemma så  länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0