trött

tjo, har verkligen blivit dålig uppdatering i helgen, men har haft fullt upp lr så har jag sovit ^^
festat o sovit xD haha nä.. ja har väl inte bara gjort de.. men .. typ :P

idag va ja o isabelle på stan oxå o vandra omkring ett tag o sen så gick vi o köpte en slush^^ o satt oss ute o snacka på. o haha när ja hoppade av bussen i bure när ja skulle hem så va de nå utlänningar som börja prata me mej o skulle hjälpa mej o bära mina väskor för ja hade båda händerna fullaxD haha snacka om pinsamt! ja ba eh nä jag kan bära dom själv xD

nu är ja sjukt trött, o ja måste typ gö klart en uppgift till skolan som är grymt sen  :O obs ^^
o så ska ja upp klockan 6.. blääää!!!!!!!!!
näfan nu måste jag nog ta o gö klart den där uppgiften så ja få sova nån gång :)

hoj på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0