kanske?

man kanske skulle ta upp lite av bloggandet här igen ^^

här kommer min helg iaf:


fredag:

ja då va de ju först nationella på skolan, i svenska ( skriva), så vi fick ju sluta när vi va klara så de va ju nice:)

sen for ja hem en stund o sen på kvällen så bar de av in till stan för att umgås me isabelle, kändes typ som att de va länge sen man satt hemma o käka chips o kolla på tv en freda :P men de va väl de oxå :P , sen for ja väl hem vid 11 , o ja va ensam hemma så de va ju ganska tråkigt :P.. o läskigt :P hhahah

lördag:

vaknade vid 12 typ.. halv 1 kanske den va ... :P nåja pigg o alert efter 12 timmars sömn (okey kanske inte så jättepigg ^^ ) o sen ut o satte mej i solen lite, men de blev inte länge eftersom de blåste ju så in i helvette :S:P

sen blev de in till stan igen för att va me isabelle o vi skulle fixa klart allt me projektarbetet, men som vanligt så blev de inget gjort när vi 2 sölkorvar ska göra nått :P tog därimot en promenad typ längst efter strandpromenaden o sen vidare mot bonnstan o sen tbx igen, typ en timma tog de :) så de va ju skönt ändå :) blev även en mjukglass under dagen :)

söndag:

nja vaknade vid 10 -.- ( o då va de för sista gången , ja hade typ vakna 20 gånger tidigare me -.-) av att min låssaspappa o min brorsa satt o diskutera nått vid datorn i hallen utanför mitt rum -.-, inte coolt o störa min sömn!

sen ut o satt mej i solen ( betydligt varmare än igår iaf ) fick även lite färg ^^ haha ja vart typ röd i ansiktet:P

sen så va de ju tänkt att ja skulle fara till stan me bussen som gick halv 2... men då visa de sej att de stod fel o den gick kvart över ist, så då va de ju bara o gå hem igen , sen tbx när bussen skulle komma...vänta 45 min , o inte en ända skymt av bussfan-.- jahapp då va de bara o gå hem IGEN ... o nu när ja skulle skriva de där talet till nationella , så va häftet blött... ja då hade vattenflaskan läkt i väskan, så 2 häften o min mobilladdare va sjöblöta.kuuul..... not, de här är inte min dag känner jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0