gonatt

fredagen bestod av en massa tvättande hela kvällen, o de va inte lite grejer att tvätta, så de gjorde jag tills robin hämta upp mej vid 12 o sen på lördan så va de fest hos simon , hur kul som helst :) som vanligt :)
sen har jag bara varit me robin typ hela helgen :)

idag så har de int hänt så mkt, for till bureå , sen har jag klippt gräset o bara legat framför tvn i slappat för ja fick skitont i ryggen efter ha dragit runt på den där grymt tunga handjagaren:S jävla gräsklippare ...(mutter)
nåja sånt som händer, ska väl ta o se lite mer tv o sen sova, för imorrn har jag lovat att städa ur min(a) graderob(er) o de lär ju ta ett tag :S så då äre väl bara o stiga upp lite tidigare än jag brukar.. alltså tidigare än 1 .. kan bli svårt men vi får väl se :P







15 dagar kvar nu:D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0