tooktrött

gäääsp*

hejhej, ja vad har jag att berätta för er idag då ..hmm...
mja ja va in till stan idag , trodde ja skulle hitta nått att slösa mina pengar på, men icke :O
så kom hem lika tomhänt som jag for, men alla pengar va ju kvar iaf xD
sen har jag bara spenderat min onsdagkväll framför tvn

imorrn så kommer jag faktiskt va själv hemma :O mamma o resten av högen ska till övik men bara va borta en natt, så jag ska sova själv i de här stora huset :S haha ja tro ja blivit lite mörkrädd på gamla dar xD
hoppas robin kommer o gör mej sällskap :)

sen helgen då... hmm jadu vad händer på fredag ??

Kommentarer
Postat av: Johanna

krogen på fredaaa??? :P

2010-08-19 @ 11:53:45
URL: http://annahojjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0