1 januari 2010!

ja hur va nyårs för er? kan ja ju börja me o fråga^^
själv så vart min som jag trodde, spårad xD
men ändå ganska nice:)
trevliga människor osv:) visst före 12 slaget va de ganska stelt men timmarna efter vart mkt bättre o de kom ju lite mer folk :)

kom hem vid 4 tror jag, o de första man gjorde va ju att hoppa in i duschen, de va ju typ snöstorm o kallt ute så, sen käka för jag hade ju lyckas bli hungrigxD så jag va väl inte i säng före halv 6 o sov till 3 xD mohaha duktigt :P
sen har jag tillbringat dagen framför tvn me ice age 2 o harry potter o kalle o chokladfabriken som gick på tvn :P xD

känner mej jättetrött o jättesugen på pizza xD hahah pizzasuget kan jag väl int gö nått åt nu, men jag kan ju gö nått åt sömnen, så de blir väl sängen om en stund :)

godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0