buääääääää!! jag har blivit gammal!

asså jag har suttit me tim nu o han skulle välja gymnasieval..
asså jag minns de så tydligt..de va ju nyss man själv satt där o hade ångest över vad man skulle välja och att folk tror att man ska veta vad man vill bli när man är 15 år... jag minns att jag satt i flera timmar o va typ helt tokig^^
jag visste ju ända sen.. urminnes tider att jag ville gå barn o fritidxD
men sen hade vi praktik, o jag va på ett dagis, efter 2 timmar ville jag fly o aldrig mer komma tillbakaxD så då blev de kört! hade ingen aning vad jag ville gå lr vad som fanns, sen hade jag ju mina ideer som mamma inte alls va förtjust i xD  mohaha mamma gav mej tips om florist , så de va så jag hamnade där jag är nu , men de funkar ju , så om man vill göra nått annat sen, så får man väl läsa vidare antar jag xD
men asså seriöst... jag är gammal, jag slutar snart skolan juh!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0