fruktansvärt haha xD

haha ja.. de är väl de minsta man kan säga om min natt xD

de blev ju så att vi gick ut vid 11 tror jag, kände inte av alkoholen så mkt.. lr visst kände jag av den men inte så att jag verkligen reagerade av de.
men sen när jag skulle hem.. helvette! då kom allt på samma gång typ :O
har alltid sagt att frisk luft inte gör gott o så rätt jag har!
kände mej helt borta vinglade hem, o jag hoppas att ingen såg mej förutom killen som dök upp vid min sida, men jag minns inte vad han sa bara att han skrattade åt mej xD gick väl inte så jätte..rakt lr stabilt -.- :P
menmen, jag är bäst på att skämma ut mej kan jag ju säga xD o då mena jag BÄST!
skulle ju ta taxi hem, men jag gick? varför? ingen aning. sa tydligen att jag ringt taxi :O haha fick nog för mej att jag hade ringt fast jag bara tänkt ringa xD
men de är ju bra att hur packad jag än blir så hittar jag alltid hem o har med mej mina nycklar och mobilen :P
kan ju säga att nästa gång blir de inte mkt att dricka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0