jahaja tisdag då

blev inte så mkt skrivet i går, hade ju inte sovit nått på hela natten så jag va väldigt trött o sur :P
for hem o la mej o sov , kändes säkrast så , annars hade jag kanske råka skälla ut nån xD
hade ju individuella i går, haha jag satt o stirrade o såg typ helt koncentrerad ut xD men jag va bara övertrött o visste att om jag skulle slappna av så skulle jag garanterat somna xD

sov mellan 3 o 5 o sen mellan 6 o 8 tror ja de va.  sen gick ja o la mej vid 12 o vaknade 6 av väckarn, hade dunkande huvudvärk o skulle försöka somna om men de gick ju inte, så nu har jag legat o kollat på tv shop så jag håller på bli tokig!! skippar första lektionen, ska se om huvudvärken ger sej lite. har sovit hur dåligt som helst, känns som jag har vaknat miljoner gånger...
men nu ska jag dra mej mot duschen o så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0